Moikka moi arvoisa lukijani!
Oletko koskaan pannut merkille, että moni kauneusbrändin omistaja tai keulahahmo ei koskaan tunnu käyttävän niitä mainostamiaan tuotteita, eikä varsinkaan koskaan näytä kasvojaan ilman paksua meikkikerrosta?
Pelkkä mainospuhe ei vakuuta
Anteeksi vain, että totean tämän ääneen, tiedän, että sörkkäisen tällä monen monta mehiläispesää, enkä puhu nyt Artekista.
Olen nimittäin laittanut tässä merkille, että somessa näkyvillä olevista kaunesbrändien lähettiläistä, olkoot ne sitten itse tuotteen valmistajia, taikka muiden brändien kauneustuotteiden myyjiä, niin aika harva on näyttänyt kasvojensa ihoa ilman meikkiä, ikinä.
Mistäköhän tämä johtuu?
Itse ainakin olen alkanut pohtimaan, että mahtaako ne “maailman parhaina” markkinoidut tuotteet sitten ihan niin hyviä ollakaan, kun ei kehtaa edes tuloksia näyttää, vai mikä on syynä paksuun meikkikerrokseen, jonka alta tuotteita kehutaan maasta taivaisiin?
Itseäni ei tuollainen markkinointi ainakaan vakuuta, sori vaan!
Meitä saarentaikalaisia näkyy somessa vähintään yhtä paljon ilman meikkiä, kuin kevyellä meikilläkin, ja puhun nyt tyyliin pelkästä ripsiväristä meikkinä, joten tuotteiden tehon voi havaita joka kuvasta.
Oma usko tuotteisiin on paras vakuutus myös asiakkaille
Puhun nyt vain itsestäni, koska en tiedä millaisilla periaatteilla muut myyvät ja mainostavat tuotteitaan, mutta itse en käyttäisi huonoa tuotetta, enkä siten myöskään kehtaisi huonoa tuotetta mainostaa.
Meillä päin on tapana kehittää tuotteesta parempi, mikäli se olisi mielestämme huono, ei niin päin, että pyrkisimme väkisin myymään huonoa ja valheella uskotella asiakkaille tuotteen olevan hyvä.

Siksi minua hieman kummeksuttaa, että pitääkö nämä keulahamot asiakkaitaan typerinä, vai eikö kukaan tosiaan ole aikaisemmin kyseenalaistanut tätä asiaa?
Uskottavuus ja läpinäkyvyys
Yksi tärkeimmistä syistä siihen, miksi mielestäni kauneusbrändien keulahahmojen tulisi näyttää kasvonsa ilman meikkiä, on uskottavuus. Jos tuotteet ovat niin hyviä kuin väitetään, niiden toimivuus ja teho pitäisi näkyä myös omistajan iholla. Läpinäkyvyys ja aitous ovat arvoja, jotka resonoi monien kuluttajien kanssa nykypäivänä.
Kauneusbrändin keulahamona voit tehdä suuren palveluksen sekä itsellesi, että asiakkaillesi olemalla rohkea ja näyttämällä todellisen itsesi. Se ei ainoastaan lisää uskottavuuttasi, vaan myös luo vahvemman yhteyden asiakkaisiin, jotka arvostavat rehellisyyttä ja aitoutta.
Joten, rakas kauneusbrändin keulahamo, ole rohkea ja astu esiin ilman meikkiä. Näytä maailmalle, että edustamasi tuotteet toimivat ja että olet ylpeä niistä — ja itsestäsi.
Lue lisää aiheeseen liittyviä juttuja blogissani:
MAINOS: "Ei ruusufinnejä, ei kutisevaa ihoa, ei aknea, hyvästi kaikki iho ongelmat. Ja mikä parasta, voin jopa syödä vähän suklaatia, jos ihoni reagoi, tämä saippua kyllä pelastaa!"

Klikkaa kuvaa ja siirry sivustolle! MAINOS PÄÄTTYY
KESKI-IKÄISEN NAISEN IHONHOITO, KUINKA SAAREN TAIKA PELASTI IHONI!
KATSO, KUINKA SAIN PEPTIDEILLÄ IHONI PUNAISUUDEN JA EPÄTASAISUUDEN POIS
MITEN SAIN KUIVAN JA REAGOIVAN ATOOPPISEN IHONI OIREETTOMAKSI?
RASVOITTUVAT HIUKSET, KUINKA PÄÄSIN EROON IKÄVÄSTÄ VAIVASTA!
HUOMAATKO ERON? SAAREN TAIKA BOOSTER SEERUMIT MUUTTIVAT IHOANI VÄLITTÖMÄSTI!