
Retket, Lähimatkailu & Matkailu
Melontaretki Iso Laitakarille ja Vähä Laitakarille
Elokuun aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta, kun lähdimme aamupäivällä melontaretkelle. Alunperin oli tarkoitus meloa Kajakulmalle asti, mutta pysähtelimme niin moneen poukamaan uimaan ja snorklaamaan, että päivä olisi venynyt liian pitkälle, joten käännyimme Vähä Laitakarilta takaisin.
Tällä kertaa päätimme kiertää Iso Laitakarin taka puolelta, puikkelehtien pikkuisten luotojen välistä. Keli oli peilityyni ja melonta tuntui kevyeltä.